.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه های سفر لاریجانی به گلستان اعلام شد
شرکت در یادواره شهدا و بزرگداشت نماینده فقید مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ( آیت الله طاهری گرگانی)، کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی و کمربندی گرگان از جمله برنامه های سفر رئیس مجلس به این استان است.
برنامه های سفر لاریجانی به گلستان اعلام شد

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با اشاره به سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به گلستان برنامه های سفر لاریجانی به این استان را تشریح کرد.

به گزارش شمال نیوز ، عبدالحسین ناصری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران محلی در گرگان افزود: لاریجانی روزهای 12 و 13 آذرماه به استانهای گلستان و مازندران سفر می کند.

وی اظهار داشت: شرکت در یادواره شهدا و بزرگداشت نماینده فقید مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری ( آیت الله طاهری گرگانی)، کلنگ زنی منطقه ویژه اقتصادی و کمربندی گرگان از جمله برنامه های سفر رئیس مجلس به این استان است.

وی اظهار داشت: کلنگ زنی خط آهن گرگان به مشهد، بازدید از سایت پتروشیمی استان در آق قلا و اجرایی شدن کشتارگاه صنعتی در منطقه قرق از دیگر برنامه های لاریجانی به این استان است.

ناصری به توجه ویژه مجلس شورای اسلامی برای اجرای طرحهای توسعه در استان گلستان اشاره و اضافه کرد: انتقال آب مازندران به گلستان از جمله این طرحها بوده که در دست مطالعه است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، درخواست عملیات اکتشافی نفت را از دیگر مصوبات برای توسعه استان برشمرد و گفت: اکنون برداشت ما از مخازن مشترک با کشورهای همسایه کم است و کارشناسان درحال بررسی عملیات اکتشاف نفت و ساخت پایشگاه در استان هستند.

وی عنوان کرد: حذف قیمت آب بها براساس حوزه آبریز برای حمایت از کشاورزان استان از دیگر برنامه های مجلس در این بخش بوده، زیرا آب به سختی و مشکلات به استان می رسد و کشاورزان با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای مصوبات سفر هیئت دولت به استان به نتقطه خوبی رسیده و با تکمیل آن شاهد اثرات و نتایج این مصوبات خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه برخی مصوبات دولت نیز درحد صحبت باقی مانده گفت: زهکشی 200 هزار هکتار از اراضی استان عملیاتی نشده و باید تسریع یابد./
مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.